Strona główna » Obiady » Leczo z cukinią

Leczo z cukinią


leczoo

Standardowe danie jednogarnkowe. Ja lubię leczo, głównie za kolory:) U mnie w domu rodzinnym, nie gotowało się tej potrawy, ale ja postanowiłam to zmienić:)

Dodałam pomidory z ogrodu mamy i wyszło bardzo smacznie!:)

Składniki:

  • 1 duża cukinia
  • 3 papryki (zielona, żółta, czerwona)
  • 2 cebule
  • 8 pomidorów
  • 2 kiełbasy
  • 1 łyżka oleju
  • sól, pieprz
  • słodka lub ostra papryka w proszkupomidory

papryka

W dużym garnku rozgrzewamy olej i smażymy pokrojoną w paski cebulę.

Kiełbasę kroimy w kostkę i dodajemy do cebuli.

Warzywa myjemy.

Paprykę kroimy w grubą kostkę i wkładamy do garnka.

Pomidory parzymy, ściągamy skórkę, kroimy w kostkę i wrzucamy do garnka. Całość gotujemy na małym ogniu. Doprawiamy słodką lub ostrą papryką.

Cukinię obieramy, kroimy w grubą kostkę i dodajemy do gotujących się warzyw.

Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

Gotujemy na małym ogniu, przez 30 minut, aż warzywa będą miękkie.

Podajemy z chlebem lub ryżem.

Smacznego!

Dodaj komentarz