Strona główna » Przepisy » Kokosanka

Kokosanka


2kokosanka

Mąż koniecznie chciał jakieś „kokosowe” ciacho:)

Przepis, wyszperałam u mojej mamy.

Kokosanka, to szybkie w przygotowaniu ciasto, idealne do popołudniowej herbaty.

Przypominam, o trwającym konkursie. Nadal czekam na Wasze zgłoszenia! 🙂

Składniki na ciasto:

  • 3 jajka
  • 1/2 kostki masła
  • 5-6 łyżek mleka
  • 3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 szklanka cukru
  • 2 szklanki mąki tortowej

Cukier ucieramy z masłem, dodając mąkę z proszkiem do pieczenia. Kolejno dodajemy po 1 jajku, i mleko.

Ciasto wykładamy na blaszkę (36×23), wyłożoną papierem do pieczenia.

Składniki na masę kokosową:

  • 1/2 kostki masła
  • 2 łyżki mleka
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 szklanka wiórek kokosowych kokosanka3

Masło, mleko i cukier należy zagotować. Po zagotowaniu dodajemy wiórki kokosowe, mieszamy.

Ciepłą masę przekładamy na surowe ciasto.

Ciasto wkładamy do piekarnika, nagrzanego do 180 stopni i pieczemy przez około 30 minut.

Smacznego!

kokosanka

8 thoughts on “Kokosanka

  1. Właśnie wyjęłam ciacho z pieca i już żałuję, że nie zrobiłam podwójnej porcji! To ciasto jest obłędnie pyszne! Nie mogę wyjść z szoku, że takie proste i szybkie ciasto, jest taaaaakie pyszne! Koledzy męża z pracy jutro będą zachwyceni, pewnie nie mniej niż mój Jubilat 😉

Skomentuj

