Strona główna » Przepisy » Liebster Blog Award

Liebster Blog Award


liebster2  Kilka dni temu dostałam dwie nominacje od  Mammadeli oraz

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiedzi na pytania Mammadeli:

  1. Dlaczego prowadzisz bloga? Gotowanie jest moją pasją od dziecka. Pomyślałam, że prowadząc blog o tematyce kulinarnej, będę mogła dzielić się z innymi tą pasją, ale również czerpać inspiracje od innych kulinarnych blogerów.
  2. Dlaczego warto czytać Twojego bloga? Na moim blogu znajdziesz proste, smaczne i przystępne cenowo przepisy. Staram się zamieszać również przepisy zdrowe i dietetyczne, więc Ci którzy cenią sobie „zdrowy styl życia” z pewnością znajdą tutaj inspiracje. Jestem młodą mamą, więc na moim blogu znajdują się, również przepisy dla najmłodszych smakoszy.
  3. Co chciałabyś zmienić w swoim blogu? Dążę do tego, aby fotografie moich potraw były coraz lepsze. Cały czas nad tym pracuję.
  4. Zakupy – w markecie czy na targu? Zdarza mi się robić zakupy w markecie, szczególnie w okresie zimowym. W sezonie letnim zdecydowanie wybieram zakupy na targu.
  5. Dla dzieci – słoiczki czy domowe jedzenie? Nie jestem zwolenniczką słoiczkowego jedzenia dla dzieci, jednak zdarza mi się podawać dziecku słoiczek od czasu do czasu. Teraz jak córeczka jest coraz większa, gotuję jej obiadki sama.
  6. Maluch śpi – w łóżku (z mamą) czy w łóżeczku? Córeczka od początku śpi sama w łóżeczku.
  7. Najlepsza zabawka dla dziecka ? Jestem zdecydowaną zwolenniczką „prostych” domowych zabawek. Kubeczek, pudełko, łyżeczka, słoik z grochem:)
  8. W kuchni – polskie klasyki i tradycja czy egzotyka i eksperymenty? I to i to. Bardzo lubię tradycyjną kuchnię, jednak zdrową, ale lubię również wszelkie kulinarne eksperymenty.
  9. Słodko czy wytrawnie? Ciężki wybór. Jem raczej wytrawnie, ale mam słabość do przygotowywania słodkości.
  10. Sprawdzone przepisy z książek kucharskich czy improwizacja? Bardzo lubię sama tworzyć nowe przepisy. Jednak korzystam również z sprawdzonych przepisów (szczególnie mamy i babci).
  11. Dobry film na wygodnej kanapie czy bieganie w parku? Lubię filmy, lubię książki, ale lubię również aktywnie spędzać czas. Uwielbiam spacery, szczególnie z moją córeczką:)

Odpowiedzi na pytania Hrabiny Magdaleny von Deckel:

1. Twoje pierwsze kulinarne wspomnienie? Ryż z jabłkami.
2. Kto jest dla Ciebie gastronomicznym autorytetem? Moja babcia Irena.
3. Potrawa, która zaskoczyła Cię najbardziej w życiu i dlaczego? Do tej pory, jeszcze nie jadłam niczego, co by mnie zaskoczyło. Mam nadzieje, że to się zmieni, bo jest wiele rzeczy których chciałabym spróbować.
4. Słodkie czy wytrawne? Ciężki wybór. Jem raczej wytrawnie, ale mam słabość do przygotowywania słodkości.
5. Mięsne czy wege? Przez 11 lat byłam wegetarianką. Jem mięso, jednak nadal bardzo lubię potrawy wege.
6. Ulubiona restauracja w Twoim mieście? Lubię miejsca ze zdrową, smaczną, domową kuchnią. Lubię naleśnikarnie i pierogarnie.
7. Dlaczego tworzysz bloga? Gotowanie jest moją pasją od dziecka. Pomyślałam, że prowadząc blog o tematyce kulinarnej, będę mogła dzielić się z innymi tą pasją, ale również czerpać inspiracje od innych kulinarnych blogerów.
8. Twoja kulinarna ambicja, której jeszcze nie zrealizowałaś/eś? Chciałabym tworzyć piękne, słodkie dekoracje.
9. Śniadanie do łóżka czy w kuchni? Nie jadłam jeszcze śniadania w łóżku (chyba muszę porozmawiać z mężem;)).
10. Kawa czy herbata? I to i to. Dzień zaczynam od herbaty, ale obowiązkowo kawa musi być.
11. Kuchnia Polska, czy inna…? Bardzo lubię tradycyjną kuchnię, jednak zdrową, ale lubię również wszelkie kulinarne eksperymenty.

Blogi, które nominuję:

http://pomyslowakuchnia.pl/

http://mojamalakuchnia.wordpress.com/

http://myladylaura.wordpress.com/

http://www.brulionspadochroniarza.pl/

http://www.ciazowezachcianki.blogspot.com/

http://agaslodziak.blogspot.com

http://martawkuchni.blog.pl/

http://fabrykapomyslow50.blogspot.com/

http://przystolewogrodzie.wordpress.com/

http://www.kulinariada.blogspot.com/

http://kuchennewzlotyiupadki.blox.pl/html

Moje pytania:

1. Dlaczego prowadzisz bloga?

2. Twoja ulubiona potrawa?

3. Bez jakich przypraw, nie wyobrażasz sobie swojej kuchni?

4. Słodko czy wytrawnie?

5. Ulubiony deser?

6. Książka, film, aktywny wypoczynek?

7. Ulubiona książka kucharska?

8. Jakiej potrawy/ produktu nigdy nie spróbujesz?

9. Najbardziej nieudany kulinarny eksperyment, to…?

10. Skąd czerpiesz kulinarne inspiracje?

11. W kulinarną podróż, wyruszyłabym….?

4 thoughts on “Liebster Blog Award

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Jest mi niezmiernie miło 🙂 Pozwolisz, że na pytania odpowiem tutaj 🙂

    1. Dlaczego prowadzisz bloga?
    Początkowo miała to być moja książka z przepisami. Aktualnie robię to, bo sprawia mi przyjemność i stało się moim hobby.

    2. Twoja ulubiona potrawa?
    Jest wiele takich potraw. Jeśli mam wymienić konkretne, to będą to na pewno: pierogi, lasagne oraz spaghetti.

    3. Bez jakich przypraw, nie wyobrażasz sobie swojej kuchni?
    Sól, czosnek, oregano, bazylia, majeranek, cynamon, wanilia.

    4. Słodko czy wytrawnie?
    Słodko 🙂

    5. Ulubiony deser?
    Zdecydowanie tiramisu.

    6. Książka, film, aktywny wypoczynek?
    Książka – zawsze i wszędzie. W ogromnych ilościach 🙂

    7. Ulubiona książka kucharska?
    Chyba nie mam jednej ulubionej. Korzystam z wielu pozycji.

    8. Jakiej potrawy/ produktu nigdy nie spróbujesz?
    Móżdżku, flaków.

    9. Najbardziej nieudany kulinarny eksperyment, to…?
    Wiele było takich nieudanych eksperymentów. Ostatnio zapiekanka z tuńczykiem, wcześniej twarde jak podeszwa steki albo polędwiczka w sosie paprykowym – całkiem niejadalna 😉

    10. Skąd czerpiesz kulinarne inspiracje?
    Głównie z internetu, z innych blogów, z książek.

    11. W kulinarną podróż, wyruszyłabym….?
    Nawet dziś. Do Toskanii, Prowansjii lub Hiszpani 🙂

Skomentuj

