Strona główna » Dietetyczne » Domowe czekoladowe smarowidło z awokado i żurawiną

Domowe czekoladowe smarowidło z awokado i żurawiną


czekoladowe smarowidło

Zdrowa i smaczna domowa czekolada? Czy to możliwe? Jak najbardziej!

Wczoraj pomysł na to czekoladowe smarowidło podsunęła mi koleżanka, która przygotowuje je dla swojej córeczki.

Wiedziałam, że nie wytrzymam i wypróbuję przepis. Kilka minut i gotowe!

Jest zdrowo, smacznie i spokojnie możemy podawać naszym pociechom.

Składniki:

  • garść suszonej żurawiny lub daktyli
  • dojrzałe awokado
  • 2 łyżki kakao

Żurawinę zalewamy wrzątkiem, przez kilka minut moczymy. Obieramy awokado, kroimy. Odlewamy wodę z żurawiny. Miksujemy razem z awokado i kakao. Jeśli jest problem z miksowaniem, możemy dodać łyżkę wody, w której moczyła się żurawina.

Smacznego!

 

 

 

6 thoughts on “Domowe czekoladowe smarowidło z awokado i żurawiną

  1. znam, robiłam, ale nie do końca mi przypadła 😦
    Może źle dobrałam proporcję? No nie wiem, ale ważne, że tobie smakowało! Bo grunt to zdrowie a pasta na pewno do takich należy 😉

Skomentuj

