Strona główna » Dietetyczne » Owsiany koktajl z pomarańczą i melisą

Owsiany koktajl z pomarańczą i melisą


koktajl z melisą

Niestety od kilku tygodni w moim domu zmagamy się z chorobą. Zaczęło się od Poli. W tamtym tygodniu chorował mąż, a teraz niestety dopadło i mnie. Mimo, że dzielnie się trzymałam przez ostatnie dwa tygodnie.

No ale cóż… Muszę być silna. Bo kto, jak nie kobieta i matka?:)

A w mojej kuchni, nadal bardzo zdrowo, smacznie i kolorowo:)

Mam dla Was pyszny pomarańczowy koktajl z dodatkiem melisy. Na wyciszenie, które mi ostatnio jest bardzo potrzebne:)

Na zdrówko!

Składniki na koktajl dla dwóch osób:

  • 4 średnie pomarańcze
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • kilka listów świeżej melisy

Pomarańcze myjemy, obieramy ze skórki, dzielimy na cząstki. Miksujemy razem z płatkami owsianymi, jogurtem i świeżą melisą.

Jeśli ktoś lubi słodkie koktajle, można dodać cukier lub miód.

Smacznego!

 

 

10 thoughts on “Owsiany koktajl z pomarańczą i melisą

  1. Jeżeli chodzi o choroby, to w moim otoczeniu też wszystkich rozłożyło, a ja się jeszcze trzymam. Oby jak najdłużej. Koktajl wygląda bardzo smakowicie, z chęcią napiłabym się takiego z melisą, bo coś ostatnio u mnie nerwowo. Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia!; )

Skomentuj

