Strona główna » Dietetyczne » Krem z selera

Krem z selera


krem z selera2

Pociążowe kilogramy udało mi się już zgubić, jednak mi, wciąż mało:)

Nadal jestem na diecie…

Ostatnio zajadam się pysznymi zupkami – kremami z warzyw.

Dzisiaj mam dla Was pomysł na prosty krem z selera.

Seler to genialne warzywo – jest niskokaloryczny, działa bakteriobójczo, przyspiesza trawienie, ale przede wszystkim jest bardzo smaczny!

Pisałam już o tym, że trochę nie doceniony ten seler. Czas to zmienić! 🙂

Mój blender, niestety odmówił posłuszeństwa i w mojej zupie są grudki, ale nie przeszkodziło mi to w zjedzeniu tego smakołyku;)

Składniki:

  • 1 duży seler
  • 2 – 3 ziemniaki
  • 1,5 litra warzywnego bulionu
  • 2 łyżki oleju
  • sól
  • pieprz
  • gałka muszkatołowa

Warzywa myjemy, obieramy, kroimy w kostkę.

W garnku rozgrzewamy olej i podsmażamy warzywa, przez ok. 3 minuty.

Warzywa zalewamy bulionem i gotujemy, aż będą miękkie.

Całość miksujemy, doprawiamy do smaku.

Smacznego!

 

3 thoughts on “Krem z selera

Skomentuj

