Konkurs


Chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w organizowanym przeze mnie konkursie.

To moja pierwsza taka blogowa akcja:)

Dla mnie tegoroczne lato, to był niezwykle inspirujący czas:) Zostałam mamą i byłam przekonana, że już nie będę miała czasu na rozwijanie swojej kulinarnej pasji. Okazało się, że to nie prawda:)

Piekłam i eksperymentowałam, chociaż nie zawsze mogłam, później smakować:)

Lato dobiega końca…

Zapraszam Was do przesyłana przepisów i zdjęć potraw, którymi żegnacie się z latem.

Może to być coś słodkiego jak i wytrawnego – żadnych ograniczeń!

Najważniejsze żeby było smacznie i kolorowo! 🙂

Zasady konkursu:

  • Zdjęcia i przepisy przygotowanej potrawy przesyłamy na adres : zakateksmaku małpa o2 kropka pl lub https://www.facebook.com/ZakatekSmaku.KulinarnyBlog?ref=hl
  • Każdy może przesłać więcej niż jeden przepis
  • Konkurs trwa od 5 września do 22 września 2013 roku
  • Ogłoszenie wyników 29 września 2013 roku

Zapraszam Was do polubienia mojego fanpage na Facebooku i o udostępnianie informacji o konkursie u siebie, będzie mi bardzo miło:)

Nagrodą w konkursie jest książka Juli Child

gotuj-z-julia-b-iext11314939

Zapraszam i z niecierpliwością czekam na Wasze pomysły!

 

4 thoughts on “Konkurs

Skomentuj

