Strona główna » Obiady » Domowe spaghetti

Domowe spaghetti


spaghetti

W Toruniu piękna i słoneczna pogoda:)

Posprzątałam, ugotowałam obiad, położyłam dziecko spać:)

Mam chwilę dla siebie…:)

Ostatnio „chodzą” za mną pomidory:) Pomyślałam więc, że przygotuję pomidorowy sos do makaronu. Odkąd zostałam mamą, zwracam szczególną uwagę na to co jem. Musi być świeżo, zdrowo, ale i smacznie:)

Zamieszczam przepis na domowy sos pomidorowy z mielonym mięsem drobiowym, świeżą bazylią i pełnoziarnistym makaronem.

Przepis jest szybki i łatwy w przygotowaniu.

Polecam!

Składniki:

  • opakowanie pełnoziarnistego makaronu
  • 400 g mięsa mielonego drobiowego
  • 5 pomidorów
  • świeża bazylia
  • oregano
  • sól
  • pieprz
  • oliwa

Mięso smażymy na niewielkiej ilości oliwy.

Pomidory parzymy i obieramy ze skórki. Kroimy w kostkę. Wrzucamy do garnka, doprawiamy solą,pieprzem i oregano.Gotujemy na małym ogniu, przez około 15 minut.

Sos dodajemy do mięsa. Siekamy kilka listów świeżej bazyli i dodajemy ją do sosu.

Całość gotujemy na małym ogniu, jeszcze przez około 10 minut.

Makaron gotujemy w osolonej wodzie i podajemy z sosem.

Smacznego!

Skomentuj

