Strona główna » Przepisy » Francuskie zawijasy

Francuskie zawijasy


zawijasy2

Ostatnio skupiłam się na przygotowaniach wyprawki dla naszej córeczki, ale w wolnej chwili postanowiłam przygotować coś słodkiego:)

Skorzystałam z pomysłu Ani Starmach i przygotowałam jej „ślimaki” z ciasta francuskiego z  rodzynkami.

Miałam już okazję, piec te ciasteczka i chętnie do nich wracam:)

Składniki:

  • opakowanie ciasta francuskiego
  • 200 g sera białego mielonego
  • 100 g rodzynek
  • 4 łyżki cukru

Ser mieszamy z połową cukru i z rodzynkami. Ciasto francuskie rozwijamy, pokrywamy warstwą nadzienia. Ciasto zwijamy w rulon, kroimy w cienkie plasterki. Układamy na blasze, wyłożonej papierem do pieczenia. Posypujemy resztą cukru i pieczemy 18 minut w temperaturze 200 stopni.

Smacznego!

Skomentuj

